Alior pod rękę z partnerem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Według przedstawiciela Alior Banku, Michała Szymczaka, w bieżącym roku placówki partnerskie są na liście priorytetów w rozwoju firmy. Z uwagi na fakt, że funkcjonują one w niedużych miastach oraz gminach, lokalizację wybierają partnerzy.
- Nie mamy sztywno przyjętych reguł doboru miejscowości. Wychodzimy z założenia, że partner, podejmując z nami współpracę, przemyślał swoją decyzję - mówi Michała Szymczaka, specjalista ds. wsparcia placówek partnerskich.

Planując inwestycję należy liczyć się z wydatkiem 20-25 tys. na przygotowanie placówki – remont lokalu, zakup wyposażenia itp. Warto również, jak w przypadku każdego nowego biznesu, posiadać zaplecze finansowe, które umożliwi bezstresowe działanie w początkowej fazie funkcjonowania.

Alior Bank nie ma opłat wstępnych ani bieżących. Każdej placówce przyznawany jest budżet w wysokości 3 tys. zł rocznie na lokalne działania marketingowe. Dodatkowo partnerzy bezpłatnie otrzymują materiały promocyjne i kampanijne – ulotki, plakaty, naklejki na witryny. Te koszty pokrywa Departament Marketingu i PR banku. Koszty tzw. pakietu startowego dla nowej placówki, wizualizacji oraz wizytówek dla partnerów i ich pracowników, również leżą po stronie banku.

- Koszt inwestycji jest relatywnie niski, więc i szacowany okres zwrotu jest krótki. Zależy to od specyfiki lokalnego rynku, lokalizacji i podejścia sprzedażowego naszego partnera. Możemy jedynie zakładać średnią na całą sieć – ta waha się pomiędzy 3 a 8 miesięcy - wyjaśnia Michał Szymczak.

Alior Bank powstał 17 listopada 2008r. Z inicjatywy obecnego prezesa Wojciecha Sobieraja i dzięki finansowemu wsparciu grupy CarloTassara, która należy do znanego finansisty - Romana Zalewskiego. Sobieraj od pierwszego dnia postawił na agresywną kampanię reklamową i udało mu się zaskoczyć niezwykle silną konkurencję na polskim rynku. Obecnie pod szyldem Aliora działa 208 oddziałach własnych oraz 229 franczyzowych.

(lp)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €