Biznes za zasłoną

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Polsce funkcjonują obecnie 43 salony franczyzowe i patronackie sieci Eurofirany oferujące najnowsze wzornictwo domowych tekstyliów. Powstała w 2000 roku firma prowadzi także dwa punkty na Słowacji oraz jeden w czeskiej Ostrawie.

- Obecnie skupiamy się na miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Poszukujemy lokalizacji głównie w centrach wyposażenia wnętrz – mówi Barbara Kruczyńska z firmy Eurofirany. - W tej chwili najbardziej interesują nas lokalizacje w Zielonej Górze, Szczecinie oraz Koszalinie. Myślę że 2012 rok powinien zamknąć się w 5-10 nowych otwarciach.

Inwestycja we własny salon Eurofiran to wydatek od 80 do 150 tys. zł. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Szacowany okres zwrotu inwestycji trwa dwa lata. W ubiegłym roku sieć uruchomiła koncept Eurofirany Boutique, który został otwarty w Ełku. Dziś działa ich już dziewięć w całej Polsce.

- Pomysł na ekskluzywne butiki wnętrzarskie doskonale przyjął się w naszym kraju – mówi Barbara Kruczyńska. - Dzięki konceptowi możemy rozwijać sieć sprzedaży gotowych wyrobów, ponieważ prowadzenie butiku nie wymaga od właściciela uruchomienia i prowadzenia pracowni krawieckiej.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €