Lotos pobił rekord

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W styczniu 2012 r. mija szesnaście lat od powołania spółki Lotos Paliwa, odpowiadającej za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotos. To dobry moment na podsumowania, zwłaszcza, jeśli ma się za sobą półrocze zrealizowanych planów. Zgodnie z zapowiedziami spółka uruchomiła w ubiegłym roku 50 stacji Lotos Optima. Do sieci dołączyło też 10 stacji typu premium oraz 3 MOP-y (Miejsca Obsługi Podróżnych), zlokalizowane m.in. przy autostradzie A1 i drodze ekspresowej S3.
- Jest to efekt wielomiesięcznej pracy naszych specjalistów – mówi Maciej Szozda, wiceprezes i dyrektor ds. handlu Grupy Lotos.

Z danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego wynika, że liczba 63 otwartych stacji w ciągu roku to nad Wisłą najlepszy wynik w historii.

– Dla nas istotne jest to, że w każdym regionie gdzie otworzyliśmy nowe stacje, bez względu na to czy jest to segment ekonomiczny czy premium, powiększamy nasz udział w rynku. Stacje te nie są dla siebie konkurencją, wręcz przeciwnie - pozwalają skuteczniej konkurować z innymi sieciami dzięki bogatszej ofercie i niższym cenom – mówi Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa.

Stacje Lotos Optima zlokalizowane są w rejonach o różnorodnym potencjale rozwoju. Pierwsze z nich otwarto w lipcu 2011 r. w Warszawie. Dziś placówki Lotos Optima działają w większości polskich województw.

Własną stację paliw pod marką Lotos można otworzyć w systemie partnerskim. Kwota inwestycji jest ustalana indywidualnie, a wśród kryteriów przyjęcia do systemu są m.in. akceptacja lokalizacji przez Lotos i wyrażenie zgody na wspólną politykę marketingową sieci.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €