A’propos franczyzy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grupa Interchem połączyła już dwie sieci drogeryjne – Naturę i Aster. List, który firma obecnie rozsyła do detalistów w całym kraju zaprasza do współpracy w nowej sieci franczyzowej – A' propos. Oferta skierowana jest zarówno do wyspecjalizowanych sklepów drogeryjnych, perfumerii, jak i sklepów spożywczo-przemysłowych z półką kosmetyczno-chemiczną. Docelowo w całym kraju ma powstać 500 sklepów.

Wiceprezes Interchemu, Grzegorz Nędza pisze o potrzebie zbudowania silnej grupy, która będzie zdolna konkurować z dyskontami i największym graczem na rynku drogeryjnym - Rossmanem. Potencjalni franczyzobiorcy mają do wyboru trzy formaty: A'propos Drogerie, A'propos Beauty Shop, i A'propos Home & Beauty.

Organizatorzy obiecują przyszłym partnerom atrakcyjne rabaty, wsparcie marketingowe, promocję marki i dostęp do szerokiej oferty marek własnych. Przystępując do sieci właściciel sklepu otrzyma ponadto bezpłatny pakiet startowy zawierający m.in. podstawową wizualizację zewnętrzną sklepu, komplet strojów dla pracowników, pakiet szkoleń oraz oprogramowanie do zamawiania towaru i komunikacji wewnątrz sieci.

Właściciele muszą uczestniczyć w akcjach gazetkowych oraz zamawiać towar z obowiązkowej oferty promocyjnej. Wsparcie marketingowe, na które silny nacisk kładą twórcy sieci, obejmuje zarówno pakiety gazetek, billboardów i plakatów, jak i reklamę w mediach tj. prasie, radiu i telewizji.

(lp)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €