Powiatowy miks w elektronice

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe punkty będą otwierane głównie w województwach, gdzie Mix electronics jest najmniej popularny, czyli na północy Polski. Salony ze sprzętem RTV/AGD będą powstawały głównie w miastach powiatowych.
– W ciągu ostatnich 12 miesięcy uruchomiliśmy 26 salonów. Decyzja o otwarciu sklepów nastąpiła po wnikliwej weryfikacji potencjału lokalnego rynku. Dużą wagę przywiązaliśmy do rekrutacji ajentów. Dobieraliśmy ich pod względem kompetencji, doświadczenia w prowadzeniu własnego biznesu oraz zaangażowania – mówi Przemysław Żmudka dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Mix electronics.

Motywacją do wydajniejszej pracy partnerów Mix electronics ma być nowy system premiowania dobrej sprzedaży. Zamiany zasad premiowania ajentów zaczną obowiązywać w 2012 roku. Oprócz prowizji za sprzedaż, ajenci sklepów będą nagradzani za realizację miesięcznych zadań wyznaczanych przez centralę. Premiowanie sumienności będzie miało korzystny wpływ na dochód ajentów oraz wydajność funkcjonowania sklepów.

W 2012 roku Mix electronics zamierza utrzymać dotychczasową dynamikę rozwoju placówek ajencyjnych. W pierwszym kwartale br. przybędzie osiem nowych salonów. Lokalizacje przyszłych sklepów są już znane. Aktualnie firma jest na etapie poszukiwania ajentów, którzy poprowadzą zaplanowane salony. Firma prowadzi również rozmowy w sprawie pozyskania kolejnych lokalizacji pod przyszłe placówki. Inwestycja w biznes zamyka się w kwocie 10 tys. zł, bowiem ajent otrzymuje w pełni wyposażony oraz zatowarowany salon RTV/AGD.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €