Klientki z Facebooka

Odzieżowa marka Miss Trendy, idąc z duchem czasu, organizuje internetowe konkursy dla młodych klientek.
Miss Trendy rozwija swoją działalność w obszarze komunikacji w Internecie i social media (portale społecznościowe tj. Facebook, Nasza Klasa). Powstała nowa odsłona strony internetowej w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), która zawiera zdjęcia najnowszych kolekcji oraz informacje o firmie i franczyzie.
- Konkursy „Stylistka Miss Trendy” oraz „Nagrody za stylizacje” cieszą się dużą popularnością naszych klientek. W ostatnim wzięło udział ponad dwa tysiące osób - mówi właścicielka sieci, Agnieszka Rosoch.
Sieć sklepów odzieżowych Miss Trendy liczy w Polsce blisko 30 punktów. W 2011 roku otworzono 14 nowych sklepów m.in. w Gryficach, Kaliszu, Pile, Zamościu, Złotowie i Warszawie. Z mapy sieci zniknęły najsłabsze placówki, które nie poradziły sobie na lokalnym rynku.
Zmieniające się tendencje rynkowe sprawiły, że coraz więcej punktów otwieranych jest w galeriach handlowych. Ten trend widoczny jest także w przypadku Miss Trendy. Spośród 14 otwartych w tym roku sklepów, 8 mieści się w popularnych centrach handlowych.
Kwota inwestycji we własny sklep Miss Trendy to 30 tys. zł netto, które trzeba wydać na wyposażenie sklepu (meble, system komputerowy ze sprzętem, wieszaki, materiały marketingowe. Sklepy są wielkości 40-100 m2, mieszczą się w centrach handlowych, galeriach przy marketach spożywczych lub w ciągach pieszych przy ulicach miast. Franczyzobiorca może sam zaproponować lokalizację, która poddawana jest akceptacji centrali.
- Z myślą o kolejnych franczyzobiorcach zminimalizowaliśmy koszty uruchomienia nowej placówki, decydując się na funkcjonowanie w modelu franczyzy depozytowej, czyli takiej, gdzie każdy biorca licencji płaci hurtownikowi za towar dopiero gdy go sprzeda - mówi Agnieszka Rosoch.
Oferta produktowa Miss Trendy skierowana jest głównie do młodych kobiet, w wieku 15–35 lat, które mają do wyboru trzy różne linie produktowe: street - idealna na wyjście do pracy lub szkoły, glamour - ubrania, i dodatki na specjalne okazje np. wieczorne wyjścia oraz fitness - propozycja dla aktywnych, uprawiających sport kobiet.
(lp)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...