Klientki z Facebooka
Odzieżowa marka Miss Trendy, idąc z duchem czasu, organizuje internetowe konkursy dla młodych klientek.
Miss Trendy rozwija swoją działalność w obszarze komunikacji w Internecie i social media (portale społecznościowe tj. Facebook, Nasza Klasa). Powstała nowa odsłona strony internetowej w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), która zawiera zdjęcia najnowszych kolekcji oraz informacje o firmie i franczyzie.
- Konkursy „Stylistka Miss Trendy” oraz „Nagrody za stylizacje” cieszą się dużą popularnością naszych klientek. W ostatnim wzięło udział ponad dwa tysiące osób - mówi właścicielka sieci, Agnieszka Rosoch.
Sieć sklepów odzieżowych Miss Trendy liczy w Polsce blisko 30 punktów. W 2011 roku otworzono 14 nowych sklepów m.in. w Gryficach, Kaliszu, Pile, Zamościu, Złotowie i Warszawie. Z mapy sieci zniknęły najsłabsze placówki, które nie poradziły sobie na lokalnym rynku.
Zmieniające się tendencje rynkowe sprawiły, że coraz więcej punktów otwieranych jest w galeriach handlowych. Ten trend widoczny jest także w przypadku Miss Trendy. Spośród 14 otwartych w tym roku sklepów, 8 mieści się w popularnych centrach handlowych.
Kwota inwestycji we własny sklep Miss Trendy to 30 tys. zł netto, które trzeba wydać na wyposażenie sklepu (meble, system komputerowy ze sprzętem, wieszaki, materiały marketingowe. Sklepy są wielkości 40-100 m2, mieszczą się w centrach handlowych, galeriach przy marketach spożywczych lub w ciągach pieszych przy ulicach miast. Franczyzobiorca może sam zaproponować lokalizację, która poddawana jest akceptacji centrali.
- Z myślą o kolejnych franczyzobiorcach zminimalizowaliśmy koszty uruchomienia nowej placówki, decydując się na funkcjonowanie w modelu franczyzy depozytowej, czyli takiej, gdzie każdy biorca licencji płaci hurtownikowi za towar dopiero gdy go sprzeda - mówi Agnieszka Rosoch.
Oferta produktowa Miss Trendy skierowana jest głównie do młodych kobiet, w wieku 15–35 lat, które mają do wyboru trzy różne linie produktowe: street - idealna na wyjście do pracy lub szkoły, glamour - ubrania, i dodatki na specjalne okazje np. wieczorne wyjścia oraz fitness - propozycja dla aktywnych, uprawiających sport kobiet.
(lp)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


