Zaliczony w ostatniej chwili

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W środę, 21 grudnia, Domino’s Pizza otworzyła kolejne dwa lokale. Jedenasta i dwunasta pizzeria powstała przy ul. Św. Wincentego i w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Zasięg działania sieci powiększył się tym samym o Targówek i kolejne ulice w centrum stolicy. Otwarcia dopełniły także realizację planu rozwoju Domino’s Pizza w Polsce na rok 2011.

- Z przyjemnością możemy ogłosić, że wypełniliśmy nasz plan w 100 proc. - mówi Maciej Jania, dyrektor zarządzający DP Polska. - Dzięki wspólnemu wysiłkowi wielu osób, w ciągu dziesięciu miesięcy udało nam się otworzyć 12 lokali, przeszkolić setki pracowników i uczynić markę Domino’s Pizza rozpoznawalną wśród mieszkańców Warszawy.

Firma DP Polska SA, właściciel licencji master-franczyzowej i spółka odpowiedzialna za wprowadzenie marki Domino’s Pizza na polski rynek planuje dalszy rozwój sieci. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w przyszłym roku ma powstać kolejnych 15 pizzerii. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają rozwoju przez franczyzę, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.

(boa)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €