Wittchen - nasza zachodnia marka

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Profit”, Wittchen produkuje i sprzedaje rocznie ponad pół miliona portfeli, pasków, rękawiczek toreb i teczek. Daje to przychody rzędu 10 mln USD. Wittchen przyznaje, że to, co osiągnął, zawdzięcza po trosze obcobrzmiącemu nazwisku, które użyczył swojej firmie.

- Wiele osób nadal uważa, że Wittchen to zagraniczna marka – mówi Jędrzej Wittchen. Nie prostował tych opinii, wykorzystując stereotyp myślenia Polaków, którzy woleli kupować wyroby importowane.

Kolejnym działaniem Wittchena mającym na celu wykreowanie na rynku swojej luksusowej marki produktów, jest stworzenie sieci kilkudziesięciu sklepów, oferujących na razie galanterię skórzaną, z czasem mają się tam również pojawić markowe garnitury, kostiumy, koszule i krawaty.

Więcej: Zofia Leśniewska, Profit, 28 stycznia 2002

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €