Usługi w abonamencie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Każdy sposób na zatrzymanie klienta jest dobry. Liczy się skuteczność. Firmy stosują najczęściej karty lojalnościowe. Idealnym pomysłem na przyciągnięcie klientów w branży uroda i fitness jest sprzedaż usług w abonamencie. W ten sposób można kupić zabiegi, które realizowane poza pakietem są droższe.
- Wielu klientów skorzystało z przygotowanych przez nas pakietów zabiegów, które zostały kupione jako gwiazdkowy prezent. Dzięki nim klienci będą mogli zrealizować wiele noworocznych postanowień dotyczących poprawienia urody - zapowiada Marta Szymczak, właścicielka licencji masterfranczyzy DepilConcept i BodyConcept na Polskę.

Pod logo DepilConcept, firmy specjalizującej się w trwałej depilacji, działają cztery punkty. Kolejne otwarcie będzie miało miejsce wiosną 2012 roku w Koszalinie. BodyConcept realizuje natomiast zabiegi kosmetyczne oraz oferuje usługi fryzjerskie. Pierwszym, i na razie jedynym franczyzobiorcą, jest Izabela Janowska, która zdecydowała się w jednym miejscu uruchomić oba koncepty biznesowe. Punkt zlokalizowany jest w jednym z warszawskich biurowców.

- Salon otwarty jest od dwóch miesięcy, ale przygotowania do jego uruchomienia trwały znacznie dłużej. Większość klientów stanowią osoby pracujące w pobliżu punktu. Coraz częściej trafiają tu również panie z innych dzielnic Warszawy - dodaje Marta Szymczak.

Inwestycja w salon BodyConcept zamyka się w kwocie 166-279 tys. zł, zaś DepilConcept - 130 tys. zł.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €