Auto-Spa przy POLOmarketach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod szyldem Auto-Spa działa aktualnie 28 myjni, w tym sześć należących do franczyzobiorców. Sieć oferuje swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super- i hipermarketach Tesco, a dzięki współpracy z siecią POLOmarket dołączy do nich 20 kolejnych.

- W nowych lokalizacjach pojawiać się będą głównie dwustanowiskowe myjnie, z których skorzystają przede wszystkim klienci supermarketu, ale także okoliczni mieszkańcy - mówi Sławomir Decewicz, prezes Auto-Spa.

Atutem konceptu Auto-Spa są atrakcyjne lokalizacje w sąsiedztwie super- i hipermarketów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, myjnie zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie centrów handlowych stają się coraz popularniejsze wśród klientów sklepów wielkopowierzchniowych, którzy docenią możliwość skorzystania z ich usług bez konieczności przemieszczania się.

W ostatnim czasie Auto-Spa uruchomiła dwie myjnie franczyzowe - w Oleśnicy i Krakowie. Zainteresowani konceptem mają możliwość zakupu już istniejącej myjni lub wybudowania własnej w wybranej lokalizacji z gotowym pozwoleniem na budowę. W ofercie Auto-Spa dostępny jest również kredyt na uruchomienie placówki partnerskiej, a od niedawna także własna technologia mycia bezdotykowego.

(kb)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €