Pracowity koniec roku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Koniec roku zawsze jest okresem wzmożonych akcji promocyjnych i wyprzedaży w naszej sieci – mówi Zbigniew Markowski, współwłaściciel Giacomo Conti. - Jest to także czas wzmożonej pracy ponieważ już teraz przygotowujemy strategię marketingową na nadchodzący rok oraz projektujemy kolekcją wiosenną.

Powstała w 2006 roku marka Giacomo Conti na początku działalności miała w swojej ofercie tylko garnitury i koszule. Po otwarciu pierwszych salonów w Poznaniu i okolicach firma zdecydowała się na poszerzenie oferty o odzież typu casual. Dziś sieć skupia 30 salonów w całej Polsce, z czego sześć to jednostki franczyzowe.

Wysokość inwestycji we własny salon Giacomo Conti zaczyna się od 100 tys. zł i jest uzależniona od wielkości sklepu. Działające placówki mają powierzchnię 60-100 m2 i zlokalizowane są najczęściej w centrach handlowych. Wyszukanie lokalu to zadanie franczyzobiorcy, dawca licencji musi go tylko zaakceptować.

- Franczyzobiorców poszukujemy na terenie całego kraju. Przede wszystkim zależy nam na poszerzeniu naszej sieci sprzedaży w największych polskich centrach handlowych – dodaje Zbigniew Markowski. - W ramach pakietu franczyzowego oferujemy przede wszystkim naszą markę, udostępniamy logo oraz zapewniamy dogodne warunki zakupu wyposażenia i asortymentu salonu.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €