Leader School młodnieje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Szkoła Językowa Leader School swoją szansę na rozwój upatruje w zmianach demograficznych zachodzących w Polsce. W związku z rosnącą liczbą narodzin właściciele doszli do wniosku, że pora ująć firmie lat.
- W ostatnim czasie w naszych szkołach liczba dorosłych słuchaczy maleje, a zwiększa się liczba grup dziecięcych. Oczywiście ma to związek z sytuacją demograficzną, ale jest również efektem wdrożenia przez Leader School nowych metod nauczania dzieci - twierdzi Adam Chrzanowski, dyrektor ds. franczyzy Leader School.

To właśnie najmłodsi wydają się najlepszą grupą docelową dla szkół językowych. Dowodzą tego badania przeprowadzone przez Leader School, które wskazują, że specjalizacja szkoły w nauczaniu dzieci przynosi pozytywne efekty.

- Obecnie zakończyliśmy okres rekrutacji kursantów, który zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a wbrew tendencjom rynkowym, przyniósł naszym franczyzobiorcom średnio 5 proc. wzrostu słuchaczy - opowiada Andrzej Chrzanowski.

Pierwszą placówkę firma Leader School otworzyła 14 lat temu w Łodzi. Obecnie sieć tworzą 24 szkoły, a w przyszłym roku mają powstać kolejne. Dołączyć do Leader School może każdy, kto dysponuje kwotą od 65 do 85 tys. zł. Wysokość inwestycji zależy od wielkości miasta, a szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi około 24 miesięcy.

(asz)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €