Partner czy franczyzobiorca?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do tej pory Brand New Products oferował wyłącznie współpracę franczyzobiorcom, którzy na otwarcie sklepu odzieżowego o powierzchni 20 m2 musieli wyłożyć co najmniej 31 tys. zł. W kwocie tej zawierało się zatowarowanie, licencja oraz cena mebli. Nowe zasady współpracy umożliwiają przekazanie partnerowi w zarządzanie sklepu, w którym towar i meble należą do właściciela licencji, czyli firmy Brand New Products. Partner ponosi koszt jednorazowej licencji w wysokości 5 tys. zł oraz zobowiązany jest do opłacenia zwrotnej kaucji pieniężnej - 8 tys. zł na każde 10 m2 powierzchni lokalu.

- Koncept biznesowy zobowiązuje partnerów do zarządzania sprzedażą w sklepie. Centrala pilnuje dyscypliny związanej z zatowarowaniem placówek, a partnerzy mogą skupić się na generowaniu obrotu sklepu, za co otrzymują prowizję. W ten sposób wyeliminowaliśmy ryzyko niedoboru towaru na półkach, co zdarzało się czasami w przypadku mniej doświadczonych franczyzobiorców. Pozytywne wyniki placówki testowej skłoniły nas do rozwoju partnerskiego formatu sklepów BNP - mówi Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Product.

(mk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €