Kodak najbardziej znany

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
We wrześniu 2001 r. po raz trzeci w Polsce przeprowadzone zostały badania znajomości marek i reklam fotograficznych, badania przeprowadziła firma Consumer Attitudes & Social Enquiry. Poprzednie tego typu badania przeprowadzone zostały we wrześniu 2000 oraz listopadzie 1999.

Jak wykazują badania, Polacy robią zdjęcia głównie 2-3 razy w roku lub co 2-3 miesiące (tak deklaruje 66% badanych), najbardziej znaną marką filmów jest marka Kodak – wymienia ją 90% badanych (57% wymienia Kodak jako pierwszą markę filmów, która „przychodzi do głowy). Pozostałe marki firm fotograficznych uzyskały niższe wyniki, na poziomie 50% znajomości spontanicznej.

Franchisingowa sieć laboratoriów Kodak Express będąca największą i najsilniejszą siecią na polskim rynku fotograficznym wciąż się rozrasta. Kodak aby sprostać konkurencji przeprowadza rocznie różne szkolenia dla swoich partnerów handlowych, na których mogą oni podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €