Kodak najbardziej znany

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

We wrześniu 2001 r. po raz trzeci w Polsce przeprowadzone zostały badania znajomości marek i reklam fotograficznych, badania przeprowadziła firma Consumer Attitudes & Social Enquiry. Poprzednie tego typu badania przeprowadzone zostały we wrześniu 2000 oraz listopadzie 1999.

Jak wykazują badania, Polacy robią zdjęcia głównie 2-3 razy w roku lub co 2-3 miesiące (tak deklaruje 66% badanych), najbardziej znaną marką filmów jest marka Kodak – wymienia ją 90% badanych (57% wymienia Kodak jako pierwszą markę filmów, która „przychodzi do głowy). Pozostałe marki firm fotograficznych uzyskały niższe wyniki, na poziomie 50% znajomości spontanicznej.

Franchisingowa sieć laboratoriów Kodak Express będąca największą i najsilniejszą siecią na polskim rynku fotograficznym wciąż się rozrasta. Kodak aby sprostać konkurencji przeprowadza rocznie różne szkolenia dla swoich partnerów handlowych, na których mogą oni podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.