Asortyment łączy sklepy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ponad 150 drogerii działających w ramach sieci przechodzi obecnie proces ujednolicenia wyglądu zewnętrznego placówek. Ten zabieg czeka jeszcze ok. 50 punktów sprzedaży. Kolejnym etapem kopiowania sieciowych standardów będzie praca nad wyglądem wnętrz drogerii. W związku z rozwojem sieci sprzedaży dwóch największych rynkowych graczy – Rossmanna i Natury indywidualne drogerie, żeby przetrwać, zmuszone zostały do połączenia sił. Odpowiedzią na to było m.in. powstanie Kosmeterii.

Sklepy pod logo tej marki liczą minimum 40 m2, a asortyment drogerii w 50-75 proc. jest wspólny dla sieciowych punktów. Pozostałą część zatowarowania stanowią kosmetyki dobierane przez właściciela, który lepiej zna przyzwyczajenia i potrzeby klientów. Raz w miesiącu do lokali Kosmeterii trafia gazetka produktowa zawierająca informacje o promocjach.

- Drogerie nie ponoszą żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci – muszą jedynie sfinansować wizualizację zewnętrzną oraz wybrane elementy wyposażenia wnętrza. Powinni także odpowiadać za doradztwo produktowe w swoich sklepach. Sieć zapewnia swoim partnerom szkolenia z tego obszaru. W niedalekiej przyszłości będą wygenerowane pełne standardy franczyzowe – zapowiada Anna Schroeder z Grupy Hands, specjalizującej się w opracowywaniu wizualizacji dla sieci sprzedaży.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €