Full service dla biura

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia będzie miało miejsce ostatnie w tym roku otwarcie nowej placówki. 19. sklep Office1 powstanie w Pruszczu Gdańskim. W przyszłym roku firma chce zaistnieć w Wielkopolsce i na Górnym Śląsku.

- Od nowego roku skupimy się na pozyskiwaniu franczyzobiorców, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu lokalnego biznesu - mówi Grażyna Marciniak, dyrektor rozwoju sieci Office1 Poland. - Chcemy także, aby nowo powstające sklepy były w jak najszerszym zakresie wyposażone w maszyny do wykonywania usług biurowych.

Placówka Office1 powinna mieć nie mniej niż 25 m2 powierzchni handlowej, plus zaplecze. Wyszukanie lokalu to zadanie franczyzobiorcy, sieć musi go tylko zatwierdzić. Sklepy najczęściej znajdują się w ciągach handlowych. Część sklepów, zwłaszcza tych leżących w miejscach mniej uczęszczanych, skupia się na sprzedaży B2B, sprzedaż detaliczną traktując marginalnie. Franczyzodawca zapewnia szkolenia oraz projekt sklepu, jego wyposażenie i zatowarowanie. Pomaga także w kwestii pozyskania źródeł finansowania: leasingu, kredytu czy dotacji z UE bądź z UP.

- Tego rodzaju biznesu nie da się prowadzić jednoosobowo, trudne jest też zdalne kierowanie pracownikami. Franczyzobiorca winien aktywnie uczestniczyć w procesie zarządzania placówką. On i jego pracownicy muszą dostrzegać i chcieć elastycznie reagować na zmiany jakim podlega otoczenie zewnętrzne firmy – dodaje Grażyna Marciniak.

Złożona w 1989 roku w USA firma Office1 Superstores International Inc. jest siecią międzynarodową, funkcjonującą w 38 krajach. W Polsce istnieje od 6 lat.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €