Z miłości do herbaty

Właścicielka Herba Thea zrezygnowała z prowadzenia własnej herbaciarni, by podróżować i promować markę.
Założona w 2004 roku Herba Thea to koncept, który łączy w sobie elementy herbaciarni i galerii. Liczne wernisaże, koncerty, wieczory poezji czy pokazy filmów czynią to miejsce małym centrum kulturalnym. Poza wieloma mieszankami herbat własnej receptury w lokalu można skosztować także wegetariańskiej kuchni.
- Przez lata rozwijaliśmy się w jednym miejscu. Z początku wynajmowaliśmy 50 m2 i co kilka lat przejmowaliśmy kolejny kawałek budynku, a następnie burzyliśmy ściany działowe. Finalnie lokal potroił swoją powierzchnię do 166 m2. W końcu postanowiłam zrobić to, co powinnam zrobić już dawno – mówi Katarzyna Kochańska, właścicielka marki. – Zajęłam się propagowaniem filozofii picia herbaty i aromaterapii, czyli tego, co legło u podstaw naszej marki.
Obecnie Katarzyna Kochańska jeździ po całej Polsce i na wykładach oraz pokazach propaguje picie prawdziwych herbat. Podróż ma na celu, przekonanie Polaków do marki i znalezienie potencjalnych franczyzobiorców. Partnerzy są szczególnie poszukiwani w małych i średnich miastach, gdzie Herba Thea mogłaby zaspokoić głód wydarzeń i kultury .
Chcąc otworzyć własną herbaciarnie pod szyldem Herba Thei należy dysponować lokalem o powierzchni min. 50 m2. Kwota inwestycji to ok. 60 tys. zł, z czego mniej więcej połowa przeznaczona jest na zatowarowanie i urządzenie lokalu, zaś reszta na pokrycie kosztów zakupu licencji. Na wspólne cele reklamowe pobierana jest raz w miesiącu opłata w wysokości 6 proc. od obrotów.
Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w wyszukiwaniu dobrej lokalizacji, szkolenia pracowników, doradztwo w projekcie oraz promocyjne ceny produktów Herba Thei. Dodatkowo franczyzodawca oddelegowuje doświadczonego pracownika do pomocy na początku działalności lokalu franczyzowego.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej