Depilacja dla każdego

Czwarty salon DepilConcept został otwarty w Łodzi. Jeszcze w tym roku ma powstać kolejny w Warszawie.
W stolicy ma powstać także pierwsza placówka własna BodyConcept. Póki co wszystkie salony DepilConcept i BodyConcept w Polsce działają na zasadzie franczyzy, oprócz placówki w Piasecznie, która jest jednostką własną. Za dalszy rozwój obu sieci w Polsce odpowiada Marta Szymczak, która zakupiła licencję master na nasz rynek.
- Poszukujemy franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem biznesu kosmetycznego w miastach liczących co najmniej 50 tys. mieszkańców – mówi Marta Szymczak.- Franczyza DepilConcept jest zarówno dla tych, którzy chcą zacząć prowadzić własny biznes, jak i dla przedsiębiorców, którzy już prowadzą działalność gospodarczą.
Własny salon DepilConcept to inwestycja rzędu 130 tys. zł. Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 25–40 m2, w jego poszukiwaniach pomaga sieć. Miesięczne opłaty: licencyjna i marketingowa wynoszą po 1 tys. zł. Współpracując z siecią franczyzobiorca może liczyć na pomoc w rekrutacji pracowników oraz na doradztwo w prowadzeniu własnego biznesu, przechodzi również szereg szkoleń, które mają pomóc mu w lepszym zarządzaniu firmą. Otrzymuje także pełne wyposażenie gabinetu w urządzenia, meble oraz materiały eksploatacyjne jak ręczniki czy produkty do zabiegów.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej