„Hardkorowy Koksu” wchodzi na giełdę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyzowa sieć Triceps.pl, która w czerwcu obchodziła piąte urodziny, obejmuje osiem sklepów w Polsce oraz jeden w Wiedniu. W 2012 roku spółka planuje wejść na alternatywny rynek giełdowy New Connect. Debiut na parkiecie ma poprzedzić emisja prywatna. Pozyskane z niej środki pomogą otworzyć kolejne 10 placówek franczyzowych.

Triceps.pl chce też wprowadzić na rynek produkt pod własną marką. Ma w tym pomóc współpraca z jednym z najpopularniejszych polskich kulturystów – Robertem Burneiką, znanym powszechnie jako „Hardkorowy Koksu”.

- Nowa linia suplementów i odżywek pod marką Burneika Sports pojawi się na przełomie 2011 i 2012 roku i będzie dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży Triceps.pl – podkreśla Michał Wasilewski, właściciel Triceps.pl.

Zdaniem twórcy sieci w ostatnich latach grupa docelowa i postrzeganie suplementów oraz odżywek uległy zasadniczej zmianie.

- Przez lata głównymi odbiorcami produktów z tej grupy były osoby zawodowo związane ze sportem oraz amatorzy kulturystyki. Obecnie, oferowane przez Triceps.pl produkty cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia. Perspektywy rynku są obiecujące – mówi Wasilewski.

Inwestycja we własną placówkę Triceps.pl powinna zamknąć się w 60 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 7 tys. zł, a opłata bieżąca to 4 proc. obrotu netto.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €