Brand New Products weryfikuje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Brand New Products, odzieżowa marka outletowa, przeprowadziła weryfikację sklepów franczyzowych. Pod uwagę brana była rentowność placówek i praca franczyzobiorców.
- Problem jest bardzo złożony. Po pierwsze, wiosna i lato w tym roku były bardzo słabym okresem w handlu, dotyczy to całego rynku odzieżowego w Polsce, nie tylko outletów. Po drugie, przy niekorzystnej sytuacji na rynku wymagane jest od franczyzobiorców większe zaangażowanie w działaniu, co w większości przypadków miało miejsce. Ubolewamy nad porażkami kilku partnerów, ale zasady rynkowe czasem są bezwzględne - mówi Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products.

Ostatnim z otwartych sklepów sieci jest outlet w Gryficach (to drugi po kołobrzeskim sklep franczyzobiorcy). Wcześniej pojawiła się placówka w zamojskim centrum handlowym Galeria Park. Podpisane są już nowe umowy z partnerami, które zaowocują uruchomieniem sklepów w Stalowej Woli, Tarnowie, Chojnicach i Starogardzie Gdańskim.
- W najbliższym czasie planujemy otwarcie także kilku własnych sklepów - dodaje Paweł Bryniarski.

(mk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €