560 sklepów Odido

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Z tej okazji rozpoczęła się pierwsza, ogólnopolska kampania reklamowa sieci. Jej celem jest przybliżenie sklepów Odido, jako znajdujących się blisko klienta. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci...
- ,,Od domu blisko, do domu wszystko” - mówi Sylweriusz Faruga, prezes polskiego oddziału Makro Cash and Carry. - Asortyment sklepów Odido został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych wyłącznie w Makro.

Do sieci Odido mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego Makro. Franczyzobiorcy otrzymują również rabaty na zaopatrzenie w hurtowniach Makro oraz pomoc w prowadzeniu działań marketingowych.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €