Piękno rodem z Łotwy

Producent i eksporter naturalnych kosmetyków Attirance zapowiada rozwój w Polsce.
Attirance jest marką pochodzącą z Łotwy. Firma zajmuje się produkcją i sprzedażą naturalnych, ręcznie produkowanych kosmetyków (m.in. mydła, kulki kąpielowe, szampony i odżywki do włosów, żele, olejki i płyny do kąpieli, peelingi i masła do ciała, balsamy i jogurty do ciała, olejki eteryczne, kremy do twarzy, sole i mleczka kąpielowe, aromatyczne świeczki, etc.) W 2008 roku Attirance rozpoczęła budowę międzynarodowej sieci franczyzowej. W ciągu trzech lat powstały franczyzowe sklepy w Rosji, Niemczech, Włoszech, Szwajcarii, Finladii, Estonii, Kanadzie Libanie, Turcji, Mongolii, Południowej Afryce oraz innych krajach. Łącznie w sieci działa 36 salonów (w tym 34 franczyzowe). Firma poszukuje również masterfranczyzobiorcy oraz franczyzobiorców w Polsce.
Dziesięcioletnia umowa masterfranczyzy Attirance daje wyłączne prawo do rozwoju sieci salonów Attirance i pozyskiwania nowych partnerów na terenie całej Polski. Licencjobiorca będzie mógł również czerpać zyski z dystrybucji kosmetyków – pośrednictwa między producentem a franczyzobiorcami, wybranymi sieciami drogerii, salonami urody i spa, aptekami i hotelami. Biorca licencji master otrzyma również wsparcie na starcie i doradztwo w trakcie trwania umowy. Umowa daje możliwość uruchomienia sklepu internetowego.
Koszt licencji master to 80 tys. euro. Masterlicencjobiorca musi liczyć się z kosztem 150-200 tys. euro przy budowie całej sieci w Polsce - przy założeniu min. 35 sklepów otwartych w ciągu 6 lat, z czego 10 proc. będą stanowić placówki własne masterlicencjobiorcy, a 90 proc. sklepy prowadzone przez pojedynczych franczyzobiorców.
Koszt licencji na pojedynczy sklep wynosi 10 tys. euro. Koszt otwarcia sklepu Attirance to min. 30 tys. euro.
(emka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej