Prąd na sprzedaż

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Energia GP zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży energii elektrycznej dla przedsiębiorców pragnących zoptymalizować wydatki z tego zakresu. Powstanie firmy umożliwiło uwolnienie w 2007 roku rynku energii. Na razie sieć liczy dwa punkty własne oraz 11 partnerskich, a w najbliższym czasie nastąpi otwarcie trzech kolejnych. Wśród wymagań stawianych franczyzobiorcom są: minimum wykształcenie średnie, rzetelność, uczciwość, zdolności sprzedażowe, umiejętność budowania długotrwałych relacji oraz posiadanie lub gotowość założenia własnej działalności gospodarczej.

- Franczyzobiorca może prowadzić placówkę stacjonarną, ale preferujemy mobilnych partnerów, którzy będą mogli dojechać na spotkanie z klientem. Największym utrudnieniem w otwarciu punktu Energia GP jest niewielka wiedza na temat rynku energii elektrycznej. Wychodzimy jednak naprzeciw temu problemowi i organizujemy szkolenia tematyczne. Wszystko po to, aby klient wiedział, że rozmawia z fachowcami – wyjaśnia Grzegorz Bagiński, dyrektor handlowy Energia GP.

Franczyzodawca w pakiecie startowym przekazuje materiały promocyjne, udostępnia platformę internetową, na której znajdują się wzory umów oraz przykładowe oferty. Właściciel licencji pozostaje w stałym kontakcie z partnerami i udziela wszelkiej pomocy związanej z pozyskiwaniem i obsługą klientów.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €