Kolejny Best Western otwarty
W Warszawie został otwarty 11. hotel świadczący usługi pod nazwą Best Western. Ostatnio szyld zmienił także hotel Monopol w Krakowie.
Hotel Portos w Warszawie oficjalnie zmienił szyld na Best Western 20 października. Zlokalizowany na warszawskim Mokotowie hotel przed przystąpieniem do międzynarodowej sieci musiał przejść generalny remont. Wartość inwestycji wyniosła niemal 15 milionów złotych. Na przystąpienie kolejnego obiektu do sieci Best Western PUHIT zdecydował się ze względu na korzyści, które przyniosła ta sama operacja hotelowi Felix. W działającym pod marką Best Western od 31 marca hotelu Felix, liczba gości z zagranicy wzrosła o 8 proc. Właściciele liczą na jeszcze lepsze efekty w nowych obiektach. Na początku października br. do sieci Best Western dołączył z kolei inny obiekt Grupy Kapitałowej PUHIT, hotel Monopol. Obecnie działa on pod nazwą Best Western Kraków Old Town i mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiej starówki. 91. pokojowy obiekt wypełni rynkową niszę jako pierwszy trzygwiazdkowy, sieciowy hotel w okolicy.
- Naszym celem było osiągnięcie liczby 10 hoteli należących do sieci do końca 2011 roku – mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na kraje bałtyckie. – Cieszymy się, że udało nam się zrealizować wyznaczony cel z nadwyżką, a to jeszcze nie koniec otwarć w tym roku.
Jesienią, również w Warszawie, ma zostać otwarty 12. obiekt sieci, hotel Best Western Poleczki. Kolejna placówka pod czerwono-żółto-niebieskim szyldem, dzięki bardzo dobremu połączeniu z Okęciem, będzie praktycznie hotelem lotniskowym.
- Przystąpienie do międzynarodowej sieci niesie ze sobą nowe szanse, ale także wyzwania - mówi Małgorzata Wrońska, dyrektor hotelu Best Western Gorzów Wielkopolski. – Nawiązanie współpracy z tak prestiżowym partnerem stwarza możliwości dostosowania się do najwyższych norm obsługi klientów oraz gwarantuje obecność we wspólnym systemie rezerwacyjnym.
Licząca ponad 4 tys. obiektów sieć hoteli Best Western jest największą na świecie. Wszystkie placówki są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty to standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo-marketingowe.
Best Western stale prowadzi rozmowy z nowymi hotelami. Najbardziej obiecującymi kandydatami są hotele posiadające rokujący na przyszłość biznesplan i odpowiednią lokalizację oraz wykazujące zainteresowanie współpracą w ramach międzynarodowej sieci hotelowej. Best Western nie wynajmuje ani nie kupuje nieruchomości, nie jest również spółką zarządzającą.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


