Wielka gwiazda w nowej odsłonie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowy wystrój sklepów nawiązuje do genezy jeansu, gdy był on wykorzystywany przede wszystkim jako odzież robocza. Aranżacja utrzymana jest w minimalistycznym klimacie manufaktury z przewagą surowych materiałów jak beton i stal. Pierwszy punkt w nowej odsłonie został otwarty w Galerii Krakowskiej. Zaś w C.H. Wileńska w Warszawie Big Star uruchomił swój pierwszy sklep w nowym koncepcie Shoes and Accessories. Powstał on z myślą o rozszerzeniu dotychczasowego zakresu działania sieci, poprzez zwiększenie oferty sklepów.

- Ograniczona powierzchnia sklepów zawężała ekspozycję kolekcji butów i akcesoriów, stąd zrodziła się potrzeba nowego konceptu sprofilowanego na ten asortyment - mówi Dariusz Choduń, commercial manager. - Nowy koncept Big Star Shoes and Accessories jest odpowiedzią na zapotrzebowanie płynące z rynków, na których obecnie działa marka.

Firma zamierza zwiększać sukcesywnie liczbę sklepów, przede wszystkim w kluczowych centrach handlowych. Obecnie poszukuje partnerów zainteresowanych nowym konceptem i chętnych podjęcia współpracy z siecią. Pod szyldem Big Star działa w Polsce ponad 200 sklepów oraz ok. 50 za granicą.

Sklepy monobrandowe Big Star prowadzi w miastach o populacji min. 50 tys. mieszkańców. Największe koszty przy otwieraniu własnego sklepu pod szyldem sieci to adaptacja lokalu (50-150 tys. zł) oraz jego zatowarowanie (50–180 tys. zł). W przypadku sklepu multibrandowego trzeba wygospodarować 30 – 40 m2 dla marki Big Star oraz od 15 do 50 tys. zł na adaptację przestrzeni i meble.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €