DDD ma 60 sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

DDD Dobre Dla Domu jest operatorem dwóch sieci specjalistycznych – DDD Dobre Dla Domu oraz Podłogi i Drzwi. Pierwsza jest siecią franczyzową i liczy obecnie 57 placówek. Podłogi i Drzwi to nowy koncept partnerski dedykowany fachowcom z mniejszych miast – pod tą marką działają trzy sklepy. Pod koniec września spółka uruchomiła swój 60. sklep. Nowa placówka DDD została otwarta w Wadowicach.

Obie sieci oferują panele podłogowe, podłogi drewniane, drzwi i akcesoria. W obu wypadkach firma postawiła na tworzenie sklepów wyspecjalizowanych, w których klient znajdzie największy wybór tych artykułów oraz może liczyć na profesjonalne doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych.

DDD Dobre Dla Domu otwiera swoje sklepy w trzech dostępnych formatach współpracy – wielkomiejskim, w którym kwota inwestycji przekracza 100 tys. zł, formacie dla miejscowości do 30 tys. mieszkańców (ok. 80 tys. zł) oraz pod marką „Podłogi i Drzwi”, gdzie najniższy koszt inwestycji wynosi ok. 9 tys. zł. Ten ostatni koncept nie wymaga zatowarowania.

Franczyza pod marką DDD Dobre Dla Domu została zaprezentowana podczas Targów Franczyzy 2011. Zasady funkcjonowania systemu wyjaśniał Paweł Kamiński.

(emka)

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €