Restauracja w supermarkecie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ramach projektu „Food to Go” do sklepów sieci Spar wprowadzone zostaną stoiska gastronomiczne. W menu, oprócz hot-dogów czy pizzy, znajdą się także tradycyjne potrawy kuchni polskiej. Wszystko w zależności od potrzeb lokalnego klienta. Nowe usługi można będzie wprowadzić do każdego formatu sklepu działającego w ramach Spar.

Wiosną tego roku zarząd sieci Spar zapowiadał, że nowy projekt ruszy w lipcu. Z niewielkim opóźnieniem, bo z początkiem października, startuje pierwszy punkt „Food to Go” w markecie w Pszowie. Zdaniem zarządu Spar projekt pozwoli na efektywniejsze konkurowanie na rynku FMCG w Polsce.

- Jesteśmy przekonani, że "Food To Go" będzie elementem, który pozytywnie wyróżni nas na tle konkurencji i przyciągnie do sklepów wielu klientów - mówi Wojciech Bystroń, prezes zarządu Spar Polska. - Wydzielenie w placówce miejsca na część gastronomiczną to dla sieci możliwość podniesienia obrotów i marży sklepów, dlatego będziemy ten projekt zdecydowanie rekomendować naszym franczyzobiorcom.

Projekt „Food to Go” bardzo dobrze sprawdził się w wielu krajach Europy. Część gastronomiczna generuje ok. 30 proc. przychodów, choć w Irlandii, w jednym ze sklepów o powierzchni 180 m2 dania na wynos generowały nawet 90 proc. obrotu.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €