Burger King ceni lojalność
Burger King wprowadza punkty dla lojalnych klientów
Jak podaje „Rzeczpospolita”, amerykańska sieć sprzedająca hamburgery Burger King Corp. zapożyczyła od linii lotniczych pomysł na nagradzanie najbardziej lojalnych klientów, stwarzając własną wersję programu „frequent flyer”.
Miłośnicy sprzedawanych przez sieć hamburgerów, zwanych tu whooperami, zbierają punkty, które następnie mogą wykorzystać w aukcjach internetowych firmy eBay Inc., kupując np. płyty kompaktowe lub bilety na koncerty.
Więcej: Rzeczpospolita, 14 stycznia 2001Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

