Panda na własność

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod szyldem Pandy działa obecnie 56 pralni: 41 własnych i 15 franczyzowych. Strategia firmy zakłada stopniowe przekształcanie punktów własnych w placówki działające w oparciu o umowę franczyzową. Dlatego też sieć poszukuje franczyzobiorców gotowych zarówno do zainwestowania w nowy obiekt, jak również do przejęcia istniejącego już punktu.

- Nasi partnerzy decydują się zarówno na pierwszą, jak i drugą opcję – mówi Monika Prymelska, kierownik działu franczyzy sieci Panda. - Do grona naszych franczyzobiorców dołączył w lutym bieżącego roku partner, który przejął działającą pralnię w CH Tesco w Kaliszu. Podpisaliśmy również kilka umów najmu z centrami handlowymi, które będą otwierane w latach 2012–2014. Poszukujemy franczyzobiorców do prowadzenia tychże placówek.

Koszt otwarcia własnej pralni pod szyldem Pandy to wydatek rzędu 400-500 tys. zł. W przypadku przejęcia działającej placówki koszty wahają się od 70 tys. do 1 mln zł. Jest to przede wszystkim zależne od lokalizacji, okresu obecności danej placówki na rynku oraz obrotów jakie generuje. Szacowany zwrot inwestycji we własną pralnię to 2-3 lata.

Pralnie Panda mają niejednolitą powierzchnię metrażową. Ich wielkość zależy głównie od lokalizacji, w której się znajdują, a są to najczęściej galerie handlowe. Optymalna wielkość lokalu to 40–75 m2. Firma oferuje możliwość zaprojektowania i wykonania pralni „pod klucz”. Ponadto franczyzobiorca może liczyć na pomoc nie tylko w adaptacji lokalu, ale także w przygotowaniu projektu aranżacji, projektu instalacji wodno–kanalizacyjnej, elektrycznej czy wentylacji. Panda udziela wsparcia na każdym etapie działalności.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €