Nowe sklepy Brand New Products

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe placówki działają w Zamościu, Tczewie, Bydgoszczy i we Włocławku. Firma otwiera swoje sklepy w Czechach i na Litwie.
– Interesują nas miasta od 5 tys. mieszkańców w Polsce i od 30 tys. mieszkańców w Czechach i na Litwie. Naszym celem są małe i średnie miasta, które mimo rosnącego popytu na ofertę outletów nie stanowią atrakcyjnego rynku dla dużych centrów wyprzedażowych – mówi Paweł Bryniarski prezes sieci Brand New Products.

Przedsiębiorcy, którzy do końca września podejmą współpracę z siecią nie ponoszą kosztów wyposażenia sklepu w meble, które na cały okres współpracy użycza im firma. Dzięki temu oszczędzają oni od 10 do 30 tys. zł. Obecnie koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją. Kwota zależy od powierzchni sklepów, która wynosi od 20 do 180 m2.

Wśród marek, które oferują sklepy BNP znajdują się: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Lee, Diesel, Mexx, Adidas, Wrangler, Gin Tonic, Tom Tailor, Fila, Lee Cooper, Mustang, Puma, Lotto, Selected, Playboy, Nike i Reebok. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €