Monaco w dużych miastach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Klientki butików Monaco Fashion Store mogą w nich znaleźć suknie wieczorowe, wizytowe i galowe znanych projektantów. W sklepie sprzedawane są również buty, biżuteria i inne dodatki. Pod logo sieci funkcjonują obecnie cztery butiki: dwa w Warszawie oraz po jednym we Wrocławiu i Piasecznie. Ostatnio sieć nawiązała współpracę z butikami na Litwie, które postanowiły wzbogacić swoją ofertę o suknie z kolekcji Monaco Fashion Store. Firma zamierza także zintensyfikować swój rozwój w Polsce.

- Jesteśmy w trakcie negocjacji z czterema galeriami handlowymi, a w połowie 2012 roku planujemy kolejne otwarcia - zapowiada Marzena Biernacka, właścicielka Monaco Fashion Store. - Zależy nam, aby butiki zlokalizowane były przede wszystkim w dużych miastach, centrach handlowych i strefach o dużym natężeniu ruchu.

Potencjalny franczyzobiorca Monaco Fashion Store powinien posiadać na własność lub mieć wydzierżawiony lokal o powierzchni 30-80 m2. Sklep powinien mieć duże witryny i być przestronny. Za przystąpienie do sieci nie są pobierane żadne opłaty, ale przedsiębiorca musi mieć przygotowany kapitał rzędu 30 tys. zł na przystosowanie placówki oraz środki na jej zatowarowanie.

- Właśnie wprowadzamy najnowszą kolekcję jesień-zima 2011 marek Adrianny Papell i Aidana Mattoxa – dodaje Marzena Biernacka.- Rozwinęliśmy także nasz asortyment o dodatki: biżuterię, buty, torebki i kapelusze. Nowością jest także oferta stylizacji, którą zajmuje się specjalnie do tego wyszkolony personel.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €