Brak poprawy w handlu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita” powołując się na wyniki badań Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH, w czwartym kwartale ubiegłego roku, podobnie jak i w trzecim, koniunktura w handlu nadal była zła.

Wskaźnik koniunktury w handlu w czwartym kwartale 2001 r. wyniósł –7,8. W trzecim kwartale ubiegłego roku był również ujemny (-3,5). Instytut od jesieni 1998 r. obserwuje osłabienie koniunktury w tym obszarze gospodarki.

Większość ankietowanych handlowców niezmiennie narzeka na konkurencję, koszty zatrudnienia pracowników, wysokie oprocentowanie kredytów.

Najbardziej opłaca się obecnie handlować wyrobami włókienniczymi, pojazdami mechanicznymi, książkami oraz artykułami piśmiennymi, najmniej półproduktami i odpadami oraz płodami rolnymi.

Lepiej wiedzie się przedsiębiorcom handlowym w dużych miastach niż znajdującym się na wsi, a także firmom małym i średnim zatrudniającym od 21 do 50 osób.

Więcej: Rzeczpospolita, 8 grudnia 2002, „Ekonomia i Rynek”

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €