Makro ma nowego szefa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowego prezesa czekają nie lada wyzwania. Obejmuje stanowisko w momencie, kiedy na rynku ważą się losy fuzji Emperii i Eurocashu. Gdyby połączenie doszło do skutku, wzmocniony segmentem hurtowym lubelskiego giganta Eurocash odskoczyłby Makro na poważny dystans. A to z kolei poważnie pokrzyżowałoby plany rozwoju zarządzanej przez Makro sieci osiedlowych sklepów Odido. Ta rosnąć ma dzięki franczyzie.

Sylweriusz Faruga rozpoczął swoją karierę w Makro Cash and Carry Polska w 2003 roku. Pięć lat później objął funkcję Offer Management Director w indyjskiej części Grupy Metro Cash and Carry (również należącej do Grupy Metro), której rok później został dyrektorem. Przez ostatnie 12 miesięcy kierował strukturami Metro w Indiach, Japonii, Pakistanie i Wietnamie.

Dotychczasowy szef polskiego oddziału Makro otrzymał nominację na stanowisko kierownicze w Chinach. Uwe Hoelzer kierował Makro Polska od 2008 roku.

Koncern handlowy Metro jest obecny w 30 krajach świata i zatrudnia łącznie ok. 264 tys. ludzi. W Polsce jest obecny od połowy lat 90-tych. Nad Wisłą zarządza sieciami hurtowni samoobsługowych Metro i Makro Cash and Carry, hipermarketami MediaMarkt, Saturn i Real oraz galeriami Kaufhof.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €