Poligrafia w 3D
Wystarczy wyłożyć 5,5 tys. zł, żeby zostać partnerem Fly3Dmap, firmy tworzącej aplikacje komputerowe w wersji 3D.
Firma Greg, właściciel marki, od 20 lat zajmuje są usługami poligraficznymi, natomiast od 2005 roku zajęła się również tworzeniem programu umożliwiającego pokazywanie w trójwymiarze dowolnego wycinka miasta. W ten sposób można przygotować w wersji 3D historyczne centrum miasta, park technologiczny, obiekt sportowy lub zaprezentować budynki przeznaczone na sprzedaż lub do wynajęcia. Nad projektem pracował zespół kilkunastu informatyków, który po czterech latach wprowadził do sprzedaży aplikację fly3Dmap.
- Każde miasto to dla fly3Dmap potencjalny rynek, dlatego gwarantujemy partnerom wyłączność terytorialną. Przy doborze lokalizacji bierzemy pod uwagę liczbę mieszkańców, agencji nieruchomości, deweloperów oraz aktualne i przyszłe inwestycje w mieście. Nasi potencjalni klienci to m.in. firmy zajmujące się sprzedażą i budową nieruchomości oraz urzędy miasta. Liczymy, że również branża turystyczna zainwestuje i umożliwi zwiedzanie miast lub poszczególnych atrakcji turystycznych jeszcze przed przybyciem. Zainteresowanie trójwymiarową rzeczywistością najłatwiej zauważyć obserwując rynek gier komputerowych i rosnącą sprzedaż telewizorów z funkcją 3D – mówi Tadeusz Rusek, dyrektor operacyjny fly3Dmap.
Obecnie partnerzy handlowi sprzedają usługi fly3Dmap w Warszawie, Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu, Bielsku-Białej, Kołobrzegu i Krakowie. Do końca roku liczba punktów ma się podwoić, a docelowo w całej Polsce ma działać 100 partnerów. Firma planuje także zadebiutować w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Aby zostać franczyzobiorcą systemu wystarczy zainwestować 5,5 tys. zł, z czego wstępna opłata licencyjna wynosi 2,5 tys. zł, zakup sprzętu komputerowego 2 tys. zł, a zamówienie materiałów reklamowych 1 tys. zł. Firma zapewnia organizację szkolenia biznesowego i technicznego, oprogramowanie oraz materiały marketingowe.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

