Kosmetyki? - Naturalnie!
O najnowszych trendach w branży kosmetycznej opowiada dyrektor zarządzający firmy Organique, Marek Bodnar.
W jakim kierunku zmierza rynek kosmetyczny?
Rynek, szczególnie detaliczny, ze względu na recesję nieznacznie wyhamował. Odczuliśmy to zwłaszcza na początku tego roku, kiedy musieliśmy zamknąć kilka deficytowych lokalizacji. Coraz większą rolę odgrywają na nim kosmetyki naturalne i jeśli chodzi o przyszłość tego segmentu, to wszystkie badania wskazują na jego stały wzrost i zapowiadają dalsze utrzymanie tego trendu. Pomagają w tym coraz bardziej świadomi klienci, dla których ważne jest to, co kupują i stosują w codziennej pielęgnacji. Zauważyliśmy także znaczny wzrost sprzedaży produktów Organique na rynku kosmetyki profesjonalnej, który jest bardzo ważnym kanałem dystrybucji dla naszej firmy.
Jakie są plany Qrganique na najbliższe miesiące?
Strategia rozwoju firmy opiera się na rozbudowie sieci sprzedaży poprzez sklepy franczyzowe, co gwarantuje dotarcie do dużej grupy klientów detalicznych. Bardzo ważnym elementem naszej strategii jest także rozwój oferty dla gabinetów kosmetycznych i salonów SPA oraz pozyskiwanie prestiżowych salonów, gabinetów i hoteli do stałej współpracy. Docelowo nasza sieć ma liczyć około 50 sklepów z kosmetykami. W najbliższym czasie nasze szeregi zasilą placówki we Wrocławiu, Szczecinie, Kielcach i Krakowie. Rozwijamy także naszą zagraniczną sieć sprzedaży, zwłaszcza w obwodzie Kaliningradzkim, gdzie działają już nasze trzy sklepy. Do końca roku chcemy również uruchomić dwa sklepy w Szwecji, gdzie mamy już pierwszą placówkę.
Rozmawiała (mak)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

