Autostradą do franczyzy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma powstała z myślą o stworzeniu franczyzowej sieci hoteli i restauracji usytuowanych przy stacjach benzynowych, trasach szybkiego ruchu, dworcach i lotniskach. Oferta ComfortExpress skierowana jest do turystów, zawodowych kierowców oraz przedstawicieli kadry zarządzającej średniego szczebla.

– Autostrady i węzły komunikacyjne są idealną lokalizacją dla naszych obiektów. Pamiętamy również o miejscowościach, które znajdują się wzdłuż tras oraz przy wlotach do dużych miast. Realizacja planu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dotycząca zagospodarowania do 2015 roku stu miejsc obsługi podróżnych (popularnych MOP-ów) wydaje się mało realna, a właśnie ten segment rynku jest dla nas szczególnie ważny – mówi Wioletta Kastrau, doradca ds. strategii i rozwoju sieci ComfortExpert.

Cztery hotele franczyzowe działają w Szumowie, Szypliszkach, Młyńskim Stawie oraz Wirku, natomiast z oferty lokali ComfortRestaurant mogą skorzystać mieszkańcy i kierowcy przejeżdżający przez Żywiec, Wymysłów i Radziejowice. Wymagania wobec franczyzobiorców ComfortExpress zależą od kapitału, jakim dysponują. W przypadku gdy partner posiada już obiekt, konieczne może okazać się wydanie ok. 50 tys. zł na dostosowanie go do wymogów sieci. Inaczej wygląda inwestycja w hotel, gdy partner dysponuje gruntem albo wyłącznie środkami finansowymi. Budowa nowego hotelu to wydatek rzędu nawet kilku milionów złotych. Opłata wstępna z tytułu przystąpienia do sieci wynosi 20 tys. zł, ale do końca roku zainteresowani franczyzobiorcy zostaną z niej zwolnieni. Miesięczna opłata licencyjna stanowi 6 proc. od uzyskiwanych przychodów, a opłata marketingowa – 2 proc.

Optymalna wielkość restauracji ComfortRestaurant to przestrzeń dla 50 osób, co oznacza, że w lokalu bez problemu będzie można obsłużyć uczestników wycieczki autokarowej. W przypadku hotelu ComfortExpress standardowy jest obiekt z 8-10 pokojami. W pakiecie franczyzowym sieci znajduje się współfinansowanie obrandowania, pakiet szkoleń (sprzedaż, obsługa gości, system informatyczny), indywidualny plan marketingowy, specjalne warunki od dostawców, sprzęt informatyczny wraz z oprogramowaniem.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €