Biznes z parą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wykazały to badania realizowane przez sieć, dzięki czemu franczyzobiorcy otrzymują wyłączność terytorialną. Daje ona gwarancję, że w tej samej miejscowości, liczącej mniej niż 70 tys. mieszkańców, nie znajdzie się kolejny punkt StreamArt. Usługi mycia parowego firma świadczy od dwóch lat i w tym czasie zdołała zbudować sieć, do której należy 39 franczyzobiorców i cztery myjnie własne. Do końca roku StreamArt zamierza co najmniej podwoić liczbę myjni. Najbliższe otwarcia będą miały miejsce w: Gnieźnie, Elblągu, Kwidzynie, Łodzi i Koszalinie.

– Z naszych usług korzystają klienci, którzy chcą zaoszczędzić czas i dbają o środowisko. Od partnerów oczekujemy przede wszystkim zdolności sprzedażowych. Sam proces przystąpienia do sieci jest bardzo krótki, ponieważ od chwili podpisania umowy licencjobiorca już po kilku dniach może rozpocząć prowadzenie działalności – twierdzi Katarzyna Hemmerling, właścicielka firmy Steam Art, do której należy sieć Mobilnych Myjni Parowych.

Wcześniej trzeba jednak dokonać opłaty wstępnej, która wynosi 3 tys. zł. W ramach tej opłaty SteamArt oddaje w ręce partnera know-how przekazane w trakcie szkoleń dotyczących obsługi maszyn (w tym odkurzacza ekstrakcyjnego) oraz sposobów dotarcia do klienta. W pakiecie startowym znajdują się także zestaw chemii kosmetycznej, stroje robocze, wizytówki, ulotki, reklama w internecie, a także dostęp do klientów korporacyjnych, z którymi sieć współpracuje na innych obszarach. Dodatkowo franczyzobiorca musi zainwestować w samochód wyposażony w profesjonalny sprzęt, którym będzie docierał do klienta i świadczył usługi.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €