Parfum Bar podbija rynki wschodnie
Stoiska z perfumami cieszą się dużym powodzeniem wśród Rosjan. Teraz firma przygotowuje się do debiutu w kolejnych krajach.
Moduł perfumeryjny Parfum Barum umożliwia dobór perfum do osobowości klienta i okazji. Może funkcjonować jako samodzielne stoisko w centrum handlowym lub jako uzupełnienie asortymentu punktów handlowych i usługowych. W Polsce funkcjonuje 15 Parfum Barów, ponad 30 punktów działa w Rosji, firma ma też swoje stoiska w Niemczech i Rumunii. Wszystkie punkty działają na zasadzie franczyzy.
- Nasza sieć bardzo dynamicznie rozwija się w Rosji. Klienci w tym kraju doceniają rozwiązania interaktywne, z których chętnie korzystają również w doborze perfum. Dodatkowo Rosjanie lubią produkty oryginalne, pozwalające się wyróżnić, to również kieruje ich do Parfum Barów - wyjaśnia Grzegorz Mieszkalski, marketing menager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się rozwojem sieci Parfum Barów. - W najbliższym czasie planujemy ekspansję na kolejne rynki, m.in. do Czech, Słowacji, na Ukrainę oraz do republik nadbałtyckich.
Sieć Parfum Barów w Polsce ma docelowo liczyć 50 placówek, które będą działały w największych miastach. Samodzielne stoiska powstają głównie w centrach handlowych. Punkty, w których Parfum Bar jest uzupełnieniem asortymentu powinny mieć wielu klientów i mieścić się w dobrej lokalizacji.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


