Parfum Bar podbija rynki wschodnie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Moduł perfumeryjny Parfum Barum umożliwia dobór perfum do osobowości klienta i okazji. Może funkcjonować jako samodzielne stoisko w centrum handlowym lub jako uzupełnienie asortymentu punktów handlowych i usługowych. W Polsce funkcjonuje 15 Parfum Barów, ponad 30 punktów działa w Rosji, firma ma też swoje stoiska w Niemczech i Rumunii. Wszystkie punkty działają na zasadzie franczyzy.

- Nasza sieć bardzo dynamicznie rozwija się w Rosji. Klienci w tym kraju doceniają rozwiązania interaktywne, z których chętnie korzystają również w doborze perfum. Dodatkowo Rosjanie lubią produkty oryginalne, pozwalające się wyróżnić, to również kieruje ich do Parfum Barów - wyjaśnia Grzegorz Mieszkalski, marketing menager w firmie Lanwar Cosmetics zajmującej się rozwojem sieci Parfum Barów. - W najbliższym czasie planujemy ekspansję na kolejne rynki, m.in. do Czech, Słowacji, na Ukrainę oraz do republik nadbałtyckich.

Sieć Parfum Barów w Polsce ma docelowo liczyć 50 placówek, które będą działały w największych miastach. Samodzielne stoiska powstają głównie w centrach handlowych. Punkty, w których Parfum Bar jest uzupełnieniem asortymentu powinny mieć wielu klientów i mieścić się w dobrej lokalizacji.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €