Handlował komputerami, teraz sprzeda meble

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marek Kaczmarek, dotychczas odpowiedzialny za budowę sieci sprzedaży Vobis Digital, pokieruje rozwojem meblowej spółki Abra. Jako dyrektor operacyjny zajmie się usprawnieniem systemu zarządzania działem sprzedaży i obsługi klienta.

- Otwieramy kolejne sklepy własne i tworzymy program placówek partnerskich, opartych na systemie franczyzowym. Tak szybki rozwój firmy wymaga nie tylko bieżącej optymalizacji procesów zarządzania, ale również wprowadzenia nowych procesów sprzedażowych i podnoszenia standardów jakości obsługi klienta – mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abry.

Sieć sklepów meblowych Abra posiada swoje punkty handlowe w ponad 60 miastach Polski. Łącznie w ramach sieci funkcjonuje obecnie 76 sklepów meblowych, które każdego roku odwiedza ok. 2 mln klientów. Ostatni jak dotąd otwarty został w Oświęcimiu.

Nowy dyrektor operacyjny Abry może pochwalić się 12-letnim doświadczeniem w sprzedaży detalicznej. Był m.in. dyrektorem operacyjnym sieci sprzedaży Vobis Digital oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu sieci NeoNet. Jako pierwszy prezes zarządu współtworzył firmę Sunset Suits, był również wieloletnim pracownikiem firmy Black Red White.

Potencjalny franczyzobiorca Abry powinien dysponować lokalem o powierzchni ok. 500 m2 w mieście od 20 do 50 tys. mieszkańców. Kapitał początkowy niezbędny do uruchomienia sklepu to ok. 100 tys. zł. Okres zwrotu z inwestycji wynosi ok. 1,5 roku.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €