Pachnąca Wyspa w centrum handlowym
Aromanti otwiera kolejny sklep, w którym można kupić pachnące gadżety do wnętrz.
Aromanti zajmuje się sprzedażą zapachów do wnętrz produkcji francuskich firm Clem i Procado. Wonności z Pachnących Wysp przeznaczone są do domów, biur i sklepów, sięgają po nie również salony kosmetyczne, hotele i SPA. W całym kraju działa dziś siedem Pachnących Wysp, z których pięć jest w rękach franczyzobiorców. Do końca roku w sieci mają pojawić się jeszcze trzy placówki. Pierwsza z nich ruszy już na początku września w Bielsku-Białej. Firma szuka partnerów przede wszystkim w Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku.
- Zapachy do wnętrz w postaci kadzidełek i świec zapachowych to w Polsce standard. My wprowadzamy na rynek karafki z perfumami, z których zapach roznosi się po pomieszczeniu z ratanowych patyczków umieszczonych w karafce. W naszej ofercie mamy 82 zapachy, które wprowadzają do pomieszczenia pozytywne emocje – mówi Krzysztof Plitnik, prezes zarządu Aromanti Zapachy & Emocje.
Własną Pachnącą Wyspę można otworzyć za 40 tys. zł, kwota ta pokrywa koszty wyposażenia stoiska. Za przystąpienie do sieci trzeba zapłacić 20 tys. zł, na towar trzeba wydać 15 tys. zł, zaś na oprogramowanie i sprzęt komputerowy wystarczy 5 tys. zł. Pachnące Wyspy znajdują się w centrach handlowych i mają powierzchnie ok. 7 m2. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w przygotowaniu stoiska i wsparcie marketingowe. Sieć pomaga franczyzobiorcy rekrutować i szkolić pracowników.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


