Kwiatoteka na Centralnym
W stolicy działa już siedem kwiaciarni spod znaku Kwiatoteki.
Nowa kwiaciarnia została otwarta 27 lipca w Galerii Północnej warszawskiego Dworca Centralnego.
- Zainteresowanie naszym konceptem franczyzowym jest naprawdę duże. W ciągu niecałego roku zgłosiło się do nas ok. 1 tys. osób, które deklarowały chęć przystąpienia do Kwiatoteki. Pierwszym efektem tych rozmów będzie franczyzowa Kwiatoteka w kieleckiej Galerii Echo, która ruszy w sierpniu - mówi Beata Drachal, właściciel sieci. - Mam nadzieję, że kolejne franczyzowe kwiaciarnie, które zamierzamy otworzyć w ciągu kilku najbliższych miesięcy, uwiarygodnią nasz model biznesowy i zachęcą do współpracy kolejnych franczyzobiorców.
Na razie Kwiatoteka rozwija się wyłącznie na terenie naszego kraju, ale firma rozważa już ekspansję na kolejne rynki.
- Otrzymaliśmy zaproszenie do wejścia na rynki Rumunii i Ukrainy. Jesteśmy w trakcie rozmów precyzujących warunki współpracy - wyjaśnia Drachal.
Kwiaty z Kwiatoteki można kupić wyłącznie w galeriach handlowych. Franczyzobiorca, który chce we współpracy z firmą otworzyć własną kwiaciarnię może skorzystać z bazy lokali w galeriach handlowych, z którymi Kwiatoteka już współpracuje, może również samodzielnie znaleźć lokal o powierzchni ok. 30 m2 i czekać na jego akceptację ze strony sieci. Żeby otworzyć własną Kwiatotekę trzeba dysponować kwotą co najmniej 100 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 15 tys. zł, opłata bieżąca to 5 proc. obrotu pomniejszone o dwukrotność czynszu.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

