Makro kusi sklepikarzy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Odido to projekt sieci Makro prowadzony w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc właścicielom sklepów z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji na rynku. W kwietniu prezes Makro Cash and Carry, Uwe Hoelzer zapowiadał, że do końca roku do sieci przystąpi 500 sklepów. Na dzień dzisiejszy umowy potwierdzające przystąpienie do Odido podpisało 340 przedsiębiorców, zaś 264 otworzyło już swoje placówki.

System, w jakim funkcjonuje Odido, to rodzaj miękkiej franczyzy. Do sieci mogą przystąpić zarówno właściciele małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski. Za przystąpienie do sieci, jaki i za funkcjonowanie w jej ramach, nie są pobierane żadne opłaty. Partner jest jednak zobligowany do robienia zakupów w Makro. Właściciele sklepów mogą liczyć dodatkowo na wsparcie marketingowe oraz inną pomoc w prowadzeniu biznesu np. w postaci szkoleń, doradztwa przy wyborze asortymentu czy rabatów na zaopatrzenie w sklepach Makro.

Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko” asortyment Odido został dobrany tak, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień, łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych w Makro na wyłączność.

(boa)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €