Promocja Brand New Products

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przedsiębiorcy, którzy do końca sierpnia podejmą współpracę z siecią outletów odzieżowych, mogą za 100 zł wyposażyć sklep w pełny zestaw mebli o wartości od 10 do 30 tys. zł. Dzięki temu koszt inwestycji w placówkę franczyzową spadnie o ok. 33 proc. Brand New Products, użycza mebli przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą. Przedsiębiorcy przystępujący do sieci płacą tylko za zatowarowanie sklepu i licencję. Po zmianach sklep Brand New Products można otworzyć mając już 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł, które trzeba było wyłożyć przed promocją.

– Nowa oferta współpracy ma ułatwić franczyzobiorcom start w biznesie. Chcemy, aby placówki szybko osiągały rentowność i systematycznie zwiększały swoje przychody. Ze względu na to część kosztów związanych z inwestycją centrala BNP wzięła na siebie – mówi Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products.

Zmniejszenie kosztów inwestycji w koncept biznesowy może korzystnie wpłynąć na ekspansję sieci w Polsce. Obecnie w całym kraju pod szyldem Brand New Products funkcjonuje 59 sklepów. Stawia to sieć na pierwszym miejscu pod względem liczby posiadanych placówek franczyzowych w branży outletów z odzieżą markową. Sklepy BNP otwierane są w miastach powyżej 5 tys. mieszkańców. Sieć rozwija się również w Czechach, gdzie ma osiem sklepów i na Litwie, gdzie są dwa sklepy.

Wśród marek, które oferują placówki BNP znajdują się m.in.: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Selected, Playboy, Nike i Reebok. Ceny w sklepach Brand New Products są od 30 do nawet 70 proc. niższe w stosunku do cen produktów oferowanych w standardowych sklepach.

(mk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €