Fornetti w supermarkecie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć minipiekarni i kawiarenek Fornetti buduje swoją sieć sprzedaży od ponad dziesięciu lat. Dotychczas ciasteczka i słone przekąski były dostępne wyłącznie w placówkach sieci. Firma zdecydowała się jednak na rozszerzenie swojej sieci sprzedaży wprowadzając do supermarketów mrożone ciasteczka Fornetti Home przeznaczone do samodzielnego wypieku.

- Produkty Fornetti od ubiegłego roku były dostępne w sieci Kaufland. Dobre wyniki sprzedaży zachęciły nas do rozwoju linii i obecnie produkty z linii Fornetti Home można kupić również w sklepach Real oraz Alma Market. Chcielibyśmy podjąć współpracę z kolejnymi sklepami detalicznymi - zapowiada Małgorzata Idzikowska, kierownik działu marketingu Fornetti Polska.

Fornetti ma w całym kraju ponad 300 minipiekarni, z których blisko 250 prowadzą franczyzobiorcy. Żeby otworzyć własną minipiekarnię trzeba dysponować kwotą 40-60 tys. zł, tyle bowiem kosztuje przygotowanie stoiska o powierzchni 10-12m2. Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci, opłata marketingowa wynosi 5 proc. Od miesięcznej kwoty zakupów produktów.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €