Franczyza dla zdrowia
Organizatorzy Galerii Zdrowia chcą, aby sieć liczyła docelowo 50 sklepów ze sprzętem rehabilitacyjnym i ortopedycznym.
Operatorem sieci jest Mobilex – firma od 12 lat działa na rynku sprzętu rehabilitacyjnego. Galeria Zdrowia jako pierwsza (i dotąd jedyna) na tym rynku rozwija się przez franczyzę. Sieć liczy obecnie jedenaście placówek licencyjnych i dwie własne. Marka obecna jest m.in. w Bydgoszczy, Gnieźnie, Jędrzejowie, we Wrocławiu, w Jarosławiu, Tarnobrzegu, Kwidzynie i Kaliszu. W tym roku firma chce uruchomić osiem nowych sklepów. Docelowo sieć będzie liczyć 50 placówek. Mobilex poszukuje partnerów w całej Polsce, ale obecnie koncentruje się Śląsku, Suwalszczyźnie i Mazowszu.
Idealna lokalizacja pod placówkę Galerii Zdrowia powinna być wolna od barier architektonicznych, posiadać parking i znajdować się w okolicy o dużym natężeniu ruchu. Dobrze, jeśli w jej pobliżu znajduje się przychodnia, szpital lub punkt NFZ.
Całkowita kwota inwestycji w Galerię Zdrowia wynosi ok. 100 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a bieżąca stanowi do 5 proc. miesięcznej sprzedaży netto. Inwestycja zwraca się najpóźniej w ciągu dwóch lat od chwili otwarcia sklepu. Przystępujący do sieci partner odbywa wiele szkoleń: poznaje ofertę produktową, specyfikę sprzedaży, a także dowiaduje się jak współpracować ze służbą zdrowia oraz poruszać się w meandrach przepisów i procedur NFZ i PFRON.
– W czasie szkoleń franczyzobiorca otrzymuje całe nasze know-how, jednak istotnym elementem jest doświadczenie, które zdobywa samodzielnie, z pełnym wsparciem i zaangażowaniem Mobilexu – mówi Aneta Fendorf. – Praktyka i nasze aktywne wsparcie czynią franczyzobiorcę profesjonalistą w swojej dziedzinie. Indywidualne zaopatrzenie, dobre doradztwo, szybki dostęp do produktu – to jest to, co się liczy, a rzadko się na rynku zdarza. Taka specjalizacja wymaga fachowej wiedzy, którą oferujemy naszym franczyzobiorcom, bazując na aktualnych przepisach prawnych, wieloletniemu doświadczeniu, dobrych produktach i efektywnym zapleczu magazynowo-administracyjnym.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

