Franczyza bez schodków
Stairs Center zapowiada otwarcia swoich sklepów w największych polskich miastach.
Firma Stairs Center, specjalizująca się w sprzedaży schodów, oferuje przyszłym partnerom dwa modele współpracy: oddział funkcjonujący pod marką Stairs Center oraz placówkę partnerską, w której produkty Stairs Center są uzupełnione innymi wyrobami z branży wykończeniowo-budowlanej.
- Pod naszą marką działa obecnie pięć placówek franczyzowych i jeden sklep własny. Myślę, że obecny rok jesteśmy w stanie zamknąć z dziesięcioma oddziałami Stairs Center i kilkoma placówkami partnerskimi. Docelowo chcemy mieć kilkanaście sklepów franczyzowych działających w największych polskich miastach – mówi Marcin Pieczonka, dyrektor zarządzający Stairs Center. - Nasz koncept spotyka się z dużym zainteresowaniem, zwłaszcza ze strony firm, które już działają w branży wykończeniowej, ale dotychczas nie miały w swojej ofercie schodów.
Wysokość inwestycji w salon Stairs Center zależy przede wszystkim od powierzchni, jaką sklep będzie zajmował oraz formy współpracy. Uruchomienie oddziału franczyzowego, to wydatek od 15 tys. zł do 40 tys. zł, koszty rozpoczęcia współpracy partnerskiej wahają się od 5 tys. zł do 10 tys. zł. Sklep franczyzowy powinien mieć 30-60 m2, w przypadku punktu partnerskiego wystarczy powierzchnia 10-30 m2/. Stairs Center nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, opłaty miesięczne uzależnione są od generowanych obrotów. Franczyzobiorca przechodzi szereg szkoleń technicznych oraz produktowych, może również liczyć na udział w ogólnopolskich działaniach marketingowych.
- Szacując koszty przystąpienia do sieci Stairs Center trzeba również wziąć pod uwagę fakt, że zyski ze sprzedaży pojawią się najwcześniej w drugim miesiącu działania. Dlatego pierwsze miesiące funkcjonowania sklepu wymagają od franczyzobiorcy finansowego zaangażowania – dodaje Pieczonka.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

