Biżuteria z duszą

W butikach Kate&Kate można znaleźć ręcznie robioną biżuterię z całego świata. Firma właśnie przygotowuje się do otwarcia nowego sklepu w Sopocie.
Pod logo Kate&Kate funkcjonuje dziś siedem sklepów z biżuterią, z których cztery prowadzone są przez franczyzobiorców. Niedawno ruszyła placówka własna w centrum handlowym Silesia w Katowicach, a do otwarcia przygotowuje się kolejny sklep franczyzowy, który powstanie w Sopocie.
- Staramy się, aby każdy z naszych butików był na swój sposób oryginalny i miał jakiś motyw przewodni – w Krakowie jest to jeleń, zaś w Sopocie jazzowy zespół mrówek - mówi Katarzyna Rychlewska, właścicielka firmy Design U rozwijającej markę Kate&Kate.
W butikach Kate&Kate można znaleźć biżuterię modową sprowadzaną z całego świata. Produkty dostępne w salonach to pojedyncze egzemplarze wykonywane ręcznie i tworzone przez znanych projektantów.
- Chcemy przede wszystkim budować markę, która będzie rozpoznawana przez klientów i kojarzona z piękną, ekskluzywną i unikalną biżuterią. Nie chcemy sprzedawać błyskotek w masowych ilościach. Tworzymy kameralne butiki, w których można znaleźć biżuterię z całego świata - dodaje Rychlewska.
Na zatowarowanie i urządzenie sklepu trzeba przeznaczyć od 80 do 100 tys. zł. W pierwszym roku działalności firma nie pobiera od swoich partnerów opłaty franczyzowej. Butiki Kate&Kate powstają w kameralnym otoczeniu, a franczyzobiorcy samodzielnie szukają odpowiedniej lokalizacji. Partnerzy mogą liczyć na pakiet materiałów marketingowych – opakowania, ulotki, certyfikaty.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej