Zyski wymodelowane

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Baylla działa w branży kosmetycznej oraz SPA&Wellness. Klienci mogą skorzystać z oferty dopasowanej do obecnych trendów na rynku kosmetyki i medycyny estetycznej, m.in. oxybrazji, trwałej depilacji, zabiegów z wykorzystaniem fal radiowych oraz modelowania sylwetki. Pod logo Baylla funkcjonują obecnie cztery placówki własne – w Warszawie, Orzeszu, Rybniku i Zabrzu.

– Nasze urządzenia stosowane są również w kilkuset salonach kosmetycznych w kraju i zagranicą, z którymi współpracujemy w ramach umowy partnerskiej – wyjaśnia Piotr Lyp, dyrektor działu handlu marki Baylla.

Obecnie prowadzone są zaawansowane rozmowy z kilkunastoma inwestorami z całego kraju. Zdaniem przedstawicieli firmy powodzenie biznesu możliwe jest już w mieście liczącym 30 tys. mieszkańców, ponieważ szeroką ofertę można dostosować do oczekiwań lokalnego rynku. Najlepszą lokalizacją dla gabinetów są centra miast, duże osiedla, galerie handlowe oraz centra zdrowia. W zależności od wyboru urządzeń, które trafią do placówki, inwestycja w gabinet kosmetyczny może wzrosnąć do 200 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa oraz opłata marketingowa wynoszą po 500 zł.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €