Pierwszy Dan Hen w Warszawie
Mieszkanki stolicy mogą już zrobić zakupy w sklepie mieszczącym się w galerii handlowej Blue City.
Pod logo Dan Hen działa dziś 50 sklepów – własnych, franczyzowych oraz multibrandowych. Mimo 30 lat działalności, firma dopiero w czerwcu otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie, który znajduje się w galerii handlowej Blue City.
– Pierwszy dzień sprzedaży potwierdził jak bardzo brakowało naszej marki w stolicy i jak idealnie kolekcja uzupełnia sektor branży odzieżowej w centrum handlowym – twierdzi Marzena Rosler-Borakiewicz, menedżer sieci sklepów Dan Hen.
Dan Hen wymaga od franczyzobiorców zaangażowania oraz chęci promowania marki na rynku lokalnym. Doświadczenie w branży odzieżowej jest dodatkowym atutem, który pozwala ocenić ryzyko biznesowe. Potencjalny partner powinien dysponować środkami finansowymi na adaptację lokalu (od 50 do 200 tys. zł), na pierwsze zatowarowanie (50 tys. zł) i na opłaty licencyjne (10 tys. zł). Franczyzodawca przekazuje partnerom wstępną aranżację lokalu, pomaga im w przygotowaniu sklepu do otwarcia, zapewnia stałą opiekę przedstawiciela sieci oraz gwarantuje jednolitą politykę cenową wobec wszystkich sklepów.
- Plany rozwojowe Dan Hen wiążemy z otwarciami butików w dużych miastach, m.in.: w Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie i Krakowie. Obecnie prowadzimy rozmowy, które powinny zaowocować uruchomieniem pięciu sklepów do końca 2011 roku – dodaje Marzena Rosler-Borakiewicz.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


