Pierwszy Dan Hen w Warszawie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo Dan Hen działa dziś 50 sklepów – własnych, franczyzowych oraz multibrandowych. Mimo 30 lat działalności, firma dopiero w czerwcu otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie, który znajduje się w galerii handlowej Blue City.

– Pierwszy dzień sprzedaży potwierdził jak bardzo brakowało naszej marki w stolicy i jak idealnie kolekcja uzupełnia sektor branży odzieżowej w centrum handlowym – twierdzi Marzena Rosler-Borakiewicz, menedżer sieci sklepów Dan Hen.

Dan Hen wymaga od franczyzobiorców zaangażowania oraz chęci promowania marki na rynku lokalnym. Doświadczenie w branży odzieżowej jest dodatkowym atutem, który pozwala ocenić ryzyko biznesowe. Potencjalny partner powinien dysponować środkami finansowymi na adaptację lokalu (od 50 do 200 tys. zł), na pierwsze zatowarowanie (50 tys. zł) i na opłaty licencyjne (10 tys. zł). Franczyzodawca przekazuje partnerom wstępną aranżację lokalu, pomaga im w przygotowaniu sklepu do otwarcia, zapewnia stałą opiekę przedstawiciela sieci oraz gwarantuje jednolitą politykę cenową wobec wszystkich sklepów.

- Plany rozwojowe Dan Hen wiążemy z otwarciami butików w dużych miastach, m.in.: w Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie i Krakowie. Obecnie prowadzimy rozmowy, które powinny zaowocować uruchomieniem pięciu sklepów do końca 2011 roku – dodaje Marzena Rosler-Borakiewicz.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €