Firanki z butiku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Eurofirany istnieją na rynku od 1991 roku. Pierwszy salon sprzedaży powstał w 2000, od tego czasu sieć rozrosła się do 50 sklepów franczyzowych i patronackich, które działają na terenie całego kraju. Teraz firma skupia się na rozwoju nowego konceptu - Eurofirany Boutique.

- Nasz nowy koncept miał swoją premierę w lutym tego roku, podczas jubileuszowego spotkania z okazji 20 lecia firmy. Pierwszy butik został otwarty w Ełku, prowadzimy też negocjacje z kolejnymi partnerami - mówi Barbara Bekas, specjalista ds. rozwoju sieci Eurofirany. - Sieć działa również na arenie międzynarodowej - pierwsze sklepy Eurofiran działają już w Czechach i na Słowacji, a obecnie prowadzimy rozmowy z partnerami na Białorusi.

Inwestycja we własny salon Eurofiran to wydatek od 80 do 150 tys. zł. Sieć nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Szacowany okres zwrotu inwestycji trwa dwa lata. Sklepy powstają najczęściej w galeriach wnętrz, centrach handlowych i przy głównych ulicach miast, mają powierzchnię od 150 do 500 m2.

Franczyzobiorca Eurofiran może liczyć na pomoc przy wyborze lokalizacji salonu, zaprojektowaniu jego wnętrza oraz całym procesie urządzania i wyposażania sklepu. Firma zapewnia także program komputerowy do obsługi salonu oraz dostaw. Franczyzobiorca uczestniczy również w działaniach marketingowych i działaniach promocyjnych podejmowanych przez centralę.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €